Thursday, April 30, 2009

Salam...

Time ni patik ada kat ofis. Tengah curi-curi tulang. Curi-curi yang ada sebab tau. Sebabnya kawan patik yang merangkap musuh la jugak tengah guna pc patik. So terpaksa la patik pinjamkan untuknya sekejap. Guna leklok ya cik zuraida... . Jangan dengki-dengki nak lepaskan virus pulak ye.

Patik nak gtau korunk yang bilik patik dah pasang Astro. Hehehe, malunya... Orang lain dah pakai berbelas tahun dah, patik baru 2, 3 hari guna. Tu pun tak dirancang. Mulanya ingat nak letak tv ja. Tapi line masih tak clear walaupun dah dipasang antena. So sebab tu la dicadangkan untuk pasang Astro.

Dikesempatan ini patik nak ucapkan Selamat Hari Pekerja kepada semua pekerja di Malaysia yang telah menyumbangkan tenaga dan bakti untuk negara selama ini. Disamping tu juga, patik nak ingatkan korunk, bagi yang berpendapatan bulanan lebih dari RM 2,500 sebulan, jangan la lupa untuk hantar borang BE ke LHDN ye. Ni hari yang terakhir untuk kalian semua berbuat demikian.

Cayok untuk kakitangan LHDN yang sekarang ni tengah bertungkus lumus melayan karenah orang awam yang suka buat kerja last minit. Daaa....


0 comments: